Regulamin warunków rezerwacji i anulacji pobytu
REGULAMIN WARUNKÓW REZERWACJI I ANULACJI POBYTU
§ 1
Rezerwacji można dokonać w formie:
a) ustnej (telefonicznie lub bezpośrednio w obiekcie);
b) pisemnej (poprzez e-mail, formularz na stronie lub system rezerwacji).
§ 2
- Pisemne potwierdzenie rezerwacji przesłane na wskazany przez rezerwującego adres mailowy stanowi umowę pomiędzy osobą rezerwującą a obiektem.
- Wpłacając zadatek osoba rezerwująca pobyt akceptuje uzgodnioną kwotę za pobyt.
- Nie ma możliwości wyrównywania cen za zadatkowany (zakupiony) pobyt w przypadku gdy cena noclegu ulegnie podwyżce lub zniżce.
§ 3
- Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do wpłaty zadatku zgodnie z informacjami zawartymi w otrzymanym potwierdzeniu rezerwacji.
- Wpłacony zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny usługi noclegowej objętej potwierdzeniem rezerwacji.
§ 4
W przypadku niedopełnienia warunków wpłaty zadatku obiekt ma prawo anulować nie zagwarantowaną rezerwację na korzyść innej osoby.
§ 5
Kwota wpłacona tytułem zadatku nie podlega zwrotowi.
§ 6
Pozostałą kwotę (kwota podana w potwierdzeniu rezerwacji pomniejszona o kwotę wpłaconą jako zadatek) należy zapłacić w recepcji w dniu przyjazdu.
§ 7
Zgodnie z informacjami zawartymi w potwierdzeniu podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron. W przypadku skrócenia pobytu, obiekt nie zwraca wpłaconych środków.
§ 8
Kupując ofertę bezzwrotną, nie ma możliwości dokonywania jakichkolwiek zmian w rezerwacji.
§ 9
Umowa, którą stanowi potwierdzenie rezerwacji wygasa w dniu wyjazdu, podanym w otrzymanym potwierdzeniu, o godzinie zakończenia się doby hotelowej.
§ 10
Chęć przedłużenia terminu pobytu podanego w potwierdzeniu rezerwacji należy zgłosić w recepcji najpóźniej do godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Obiekt przedłuży pobyt w miarę możliwości.